söndag 31 maj 2009

Vilken bra lördag!

Igår så var det äntligen dags för klippning. Först var vi ut till Norra & hämtade vinet hos Nilsson. Han skulle iväg på Ålandskryss, den lyllosen. Måste snart också komma iväg!

Klippningen gick jättebra, fast hon var helt humorlös, den stackaren. Dessutom tyckte hon inte jag behövde klippas så mycket som jag önskade. Fick verkligen be henne klippa mig mer. Ska jag klippa mig, så kan jag lika gärna göra det rejält! =)
Väldigt nöjda båda två, även om jag tror det blir bättre utan massa, massa produkter i. K

Iväg hem, bytte om å fixade till oss för kalas i Vittaryd. Skulle ha stannat på Torsvik & käkat lunch, men när vi var där kom jag på att jag glömt plånkan. Hrmm.. vända & hämta. Gör om, gör rätt! Stannade till & tog med lite McD istället. Gott när man äter så sällan. :P

Ner till Ljungby & parkera på brandstationen. Rebeckas mobil lagt av så hon skulle ha tillbaka sin gamla från sin syster. Lovat Nicke att va i Vittaryd senast 1430, men klockan var 1515 när vi äntligen var där. Kristina, Fidde & båda barnen hade redan kommit. Inte Carro för hon jobbade till 15. När Carro kom blev det glass & frukt i trädgården. Mys! Jag vill också ha en trädgård!

Vid 17 kom mamma & Stig. När de väl kommit så fick Annie sina paketer. Vi hade köpt henne en kamera. Hon blev väldigt glad & det tror jag det. Var det enda hon önskat sig, våran 10-åring! :D

Blev tacos till kvällis, mycket gott! Tack för maten, Carro! =)

Vid 19 så sa vi tack & hej. Skulle ju ut & ville verkligen se nåt av Rix FM festivalen. Hem, byta kläder igen & piffa oss. Fram med vinet & bubblet på kylning. In med linser, sminka. Rökpaus & yatsy. :D

Kolla bussen, ta lite foton (som alltid!) & sen iväg till bussen. Inne i stan vid 23. Lite i senaste laget, men var faktiskt ingen kö till O´Learys. Inte heller var det nåt speciellt kul där heller. Var så plain.. Hämtade ut jackorna & gick till Velvet istället. Där är det ett äldre klientel, men musiken är alltid bra & det är alltid mycket folk. Träffade en gammal vän där. Inte träffat honom på säkert 4-5 år. Såg precis ut som förr. :D Pratade en massa. Flirtade lite, både med honom & en annan snubbe. Härligt! I love the attention! :P

Var en bra utekväll, får jag säga! Men å andra sidan, med Rebecka har jag alltid lika kul! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar