lördag 2 maj 2009

Igen är jag i Vittaryd

Idag är det middag här i Vittaryd! Eller ja, det är det gissar jag varje dag, men idag är det middag för oss som hjälpte till med flytten & fixet av nya huset. Inte för att jag hjälpte till så himla mycket. Målade lite tak & lister. Rev i hallonsnåret. Haha

Det är Nickes päron & bröder som kommer. Några till är det också. Vi blir 11 vuxna vet jag iaf. Trevligt! Fick en kall öl i handen så fort vi kom hem hit innan.
Se! Jag säger ju att Nicke har dåligt inflytande på mig!! Dessutom tror han att jag har en porr-blogg. Kan faktiskt inte förstå varför han tror något sånt om mig. Himla kille! Sa jag även till honom nyss, för jag fick gå efter honom när han dukade middagsbordet. Knivarna låg vända åt fel håll. Talade om för honom att det märks att han inte är så gammal!
Tro det eller ej, men jag gillar min svåger rätt mycket. Nu står han precis bakom mig & kan lätt läsa vad jag skriver. Gillar att vi kan munhuggas rätt bra & att vi nappar på varandras kommentarer. DESSUTOM, gillar jag att han gör min syster så glad!!!!!!

Nu ska jag byta ut min tomma öl, mot en ny, kall istället. :D
Kolla om syrran behöver någon hjälp. Hon håller på att fixa världens tårta. Kommer bild på den sen. Hon är jätteduktig på det där. Hon går på "socker-kurs" i Osby en gång i veckan. Att hon har tålamod.. Skulle inte jag ha.

Nu kom Nicke & gav mig jobb. Går tydligen inte att sitta här & lata sig på en ledig lördag.. Säger ju det, himla kille! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar