måndag 11 maj 2009

Hjärtliga funderingar

Tror faktiskt inte alls att jag vill detta.
Känts mysko hela dan & framför allt när jag lagt mig igår.
Jadå, han är supermysig & det är bra sex, men nä.. det är inte allt.
Tänkte nu rabbla upp det negativa men låter bli det. Det förtjänar han inte.
HAN har inte gjort nåt fel!
Min syrra sa häromdan att jag bör söka mig utanför min "stil" av män.
Hur fan då?? Jag tycker inte att jag har nån speciell stil. Eller, har jag det?
Hjälp mig då, Carro! Och hänvisa inte bara till bönderna på tv. Jag är inte intresserad av att behöva lära mig köra traktor. Eller..? I så fall kan jag ju gifta mig på studs med Henke, för sånt gör ju han.

Rebecka kom & hämtade mig vid jobbet. Var hemma & lämnade Tessie (jodå, hon fick minsann hänga med till stan idag), vidare var vi & hämtade ut nya jobbarskor till mig. Bjöd henne på en McD-glass. Jättegod, men var lite för kallt för att sitta ute.

Varit & handlat lite till kvällsmat & nu slocknade Rebecka bredvid mig på soffan. Tog ca 3 sekunder. Makalöst.. :D
Kostar minsann på att ha herrbesök på nätterna, gumman! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar