tisdag 12 maj 2009

Promenad & flyttlass

När vi käkade frukost här på förmiddagen sa jag till Rebecka att vi skulle gå till sortergården med gammalt porslin. Hon bytte ämne ett par gånger, men när jag duschat så påminnde jag henne. :D
På med skorna & tröja & iväg. Tar inte mer än 10 minuter att gå dit & på vägen dit gick vi förbi ett koloniområde. Genast skena fantasin iväg! Skulle nog, kanske, eventuellt ha en kolonilott. Vet inte om jag gillar det så som jag tror, men om man kunde få vara hos någon & öva. Haha.. Kanske inte funkar så?!
Gick in på området på väg tillbaka & vilket ljuvligt paradis dom gömmer därinne! Härliga små trädgårdar. Blommor & fruktträd överallt! Hittade väl ingen direkt att bli ny bästis med, men kommer absolut smyga in igen. :D

Hem & fixa en kopp kaffe & sen ut på bänken. Njuta en stund i solen tills Rebeckas inneboende i magen sa ifrån & ville ha lunch.
Fixa lunch & sen iväg till Norra. Lasta bilen full med grejor som ännu inte blivit flyttade till min nya lägenhet.
En kopp kaffe i solen på Rebeckas balkong & sen in till stan igen. Lasta ur bilen & lasta in katten i bilen.

Hej då & tack för ett härligt dygn, mina tjejor! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar