fredag 15 maj 2009

Varför är det så svårt med tider??

Igår messade jag Henke & frågade om han hade lust att ta en kaffe nån kväll.
Kom snabbt svar tillbaka att det ville han gärna. Frågade vilken dag & han svarade att ikväll (läs; igår) passade fint.
Kul, skrev jag tillbaka, när? Efter 6h skickade jag ett sms & frågade igen, vilken tid. Ville gärna veta vilken tid jag hade att passa INNAN jag hoppade i för att simma.
Inget svar, ringde upp & han bad att få återkomma. OK, men inom ett par minuter då. Väntade en kvart. Sen skickade jag ett sms där det stod att vi skiter i detta. Frågade också om det kändes jobbigt, det här.
Simmade 20 minuter & det var på tok för lite, men det va så vida pass med folk i bassängen! Fick sakta in eller simma om, hela tiden. VARFÖR måste man simma bredvid varandra & PRATA när man motionssimmar?? Jag blir galen!
Klev upp & var sur! Sur på Henke för att han sumpar detta & sur på alla människor i bassängen.
Jodå, jag hade fått svar. Han ville gärna ses & undrade vilken tid. Jag hade för fan sagt att när som efter 1930.
Ringde upp & frågade om det var jobbigt att behöva passa en tid. Jag vet att han jobbar mycket bla bla bla.. Skiter jag i. Man ska kunna hålla en tid ändå. Åtminstone kunna säga vid 1930, eller vid 20.
Igen fick jag höra tugget att det är svårt att lära gamla hundar sitta. Har ju hört det förut, liksom.. Då lackade jag. På två dejter av två har han inte kunnat fixa att hålla en ca-tid. Det pallar inte jag. Kan inte sitta här som en jävla stand by-knapp, har jag ju sagt.
Talade om att vi skiter i detta, innan jag hunnit kära ner mig.
Ha det gott, Henke & ta hand om dig & Maja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar