onsdag 6 maj 2009

Grey´s Anatomy!!

Idag var det ett rätt jobbigt avsnitt av Greys.
Izzie är riktigt sjuk & ärligt talat, så tror jag inte hon klarar sig.
Jag är väldigt lyckligt lottad, för jag har aldrig haft någon i min närhet
som blivit så sjuk.
Eller, jo. Två. En kämpar ännu.

Nog om det tunga ämnet.

Idag hade vi personalmöte på jobbet & när jag gick hem kände jag mig riktigt energifylld! Måste berott på den där 1,5 biten med kladdkaka jag åt. Haha..
Satte igång & städa av mitt lilla hem när jag kom hem. Går fort om man är fokuserad, men det är ju jag sällan så.. Tar sin lilla tid!

Rebecka kom in & fick maten på bordet för andra dagen i rad. Lyckost henne!! ;)
Spelade ett par rundor Yatzy, hängde på soffan & kollade som sagt Greys.
Tog en cigg efter programmet & sen åkte Rebecka.
Jag hängt på nätet ett tag. Borde lägga mig strax.

Imorgonförmiddag ska jag till Tant Tandhygienisten. Usch, jag vill verkligen inte, men jag vet att det inte blir bättre om jag låter bli. Kostar massa pengar också. =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar