måndag 25 maj 2009

Skitgrill!!

Ut på baksidan med grill, vin & cigg. Här ska mysas!!
Rebecka tänder grillen & vad händer. Inte ett skit. Vägrar ta sig. En enda brikettbit glödde & resten bara låg där.

Efter en timme drygt fick vi ge upp. Tokhungriga.. In med allt igen & på med spisen.
Fick steka de där fina karréskivorna. Snacka om antiklimax!
Nåja, vinet blev uppdrucket & maten äten.

Inte hört av Johan så vidare mycket idag. Lite märkligt, med tanke på hur på han var igår. Frågade lite lugnt & stilla här ikväll om jag stört med mina två sms idag.
Nä, svarade han, bara fullt upp med sonen. Ok, svarade jag, har känts så lite.
Då svarar han: Ja, det är väldigt sant!!
VAD?? Har jag stört, eller vad menar du? Tala om det i så fall!
Inte fan vet jag.
Nu är jag arg, trött & sur. Och en aningens berusad. Klockan är mycket, igen & jag är redo för sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar