söndag 10 maj 2009

Du, jag & sommaren / Singelsommar i stan

Nu har han åkt, Henke. Han har så himla fin mun! Ville kyssa honom så fort han kom innanför dörren! Men, är det så att vi tycker om varann som vi tror, då kan det här gärna få ta tid.
Han visste inte riktigt om han skulle hitta, så jag hade sagt att jag skulle komma ut & möta honom. Han meddelade inte att han var på väg, utan helt plötsligt såg jag honom komma krypande här utanför. Eller nä, inte honom. Bilen, såklar! Haha.. *nöjd*
Körde tillbaka & kom åter efter några minuter. Eftersom han inte ringde & talade om att han var i krokarna lät jag honom köra & leta. Kan han ha för att han är sen! :/
Pling på dörren & där står han med sin fina, fina mun. Dumt att veta hur härlig den är att kyssa.. Skitdumt. Kramarna är inte helt tokiga dom heller, mindes vi båda fort. Såg ut som om han skulle kyssa mig, men då drog jag mig bort. Rätt påverkad av honom, men ändå vid mina sinnes fulla bruk. Inget hångel här!

Tog kaffe & de tuggiga chokladbollarna, satte oss i soffan. Sen.. började han prata. & prata. & prata.. Varenda gång jag började prata kom det något mer. My God, var det så här innan & hur kan jag ha glömt det???

Satte igång Da Vinci-koden & då blev han tyst. :)

Filmen tog slut för en halvtimme sen & då talade jag om vänligt men bestämt att nu är det läggdax. Följde givetvis honom till bilen, ett par långa kramar & återigen såg det ut som om han ville kyssa mig. En snabbkram till, ett hej då & SEN ringde jag Rebecka! Haha..

Nu ÄR det läggdax & hur smidigt kommer det gå då..? Så många tankar.
VILL JAG ÖVER HUVUD TAGET INLEDA NÅGOT SERIÖST? Igår när jag hängde på en dejtingsajt som jag är reggad på, upptäckte jag hur kul det va. Hade jag glömt. Inte hängt där sen jag träffade Kaj. Jättekul med alla raringar & tokar. ;)

Kram & godnatt! Givetvis en speciell kram till Henke (som absolut inte ska få access till denna sidan!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar