fredag 29 maj 2009

Äntligen fredag

Shit, vilken vecka! På tok för lite sömn varenda eviga natt. Visst, är bara mitt fel, va? Nope, det är det inte. Är en viss snubbe som håller mig fast vid datorn lite för länge. Msnat sen i måndags. Återigen.. mysig kille! Fick hans nummer ikväll. Får väl se när han får äran att få mitt! :P

Idag har det vatt en bra dag på jobbet. Jobbat med P & GB. Gått undan, allt flöt fint! Klar så pass att jag hann baka en kaka till grillfesten vi ska ha för de gamla på torsdag. Kom sen på att gluten inte kan äta den, så då bakade jag en chokladkaka till den också! Full fräs!! :D
Gick hem strax efter halv fyra. Rebecka hämtade. Iväg & handlade grädde till jobbet. Fattas lite tills nästa leverans kommer. Hur ser det ut när man handlar 8 halvliterspaket med grädde..? Rätt illa, tycker jag själv. Rebecka tog inte kvittot. Smidigt, gumman! Skulle ju jobbet ha.. =(

Imorgon är det äntligen lördag! Sova lite längre. Upp, duscha & fixa lite. SEN ska vi till frissan!! Åh, vad jag ser fram mot det! :D
Därefter åker vi till Norra & piffar oss för kalas. Ser verkligen fram mot att få ha min nya jeansklänning. Hihi.. & att vara nyklippt. Otroligt välbehövligt.. =(

Skulle behöva lägga mig snart, men det kommer det inte bli.. ;)
Vi får se..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar