söndag 10 maj 2009

Har ju såklart tänkt jättemycket på det här med hallonjävlarna.
Skönt nog, verkar ingen blivit dålig. PEPPAR PEPPAR!
Personalen på jobbet märker hur orolig jag blev över allt det här & har retats rejält med mig idag. Det gör inget! Det bjuder jag på. ;)
Jag är bara glad & tacksam att det inträffade på denna jobbahelgen & inte den andra. Har helt enkelt inte lika bra kontakt med den personalgruppen.

Idag försov jag mig. Är ca 4,5 år sen det hände så rejält.
Hade ställt klockan på 0615, så jag skulle hinna diska & plocka lite innan jag var tvungen att gå. Vaknade 0724! My God! Ringde P på jobbet & talade om att jag kommer så fort som möjligt. Lugnt säger hon, filbunken. :D
Skulle börjat 0800 & var på jobbet (klar & ombytt) 0815. Rätt bra jobbat, med tanke på att det tar knappt 20 minuter att gå dit också. *nöjd*
Sa till P att bara för att jag fått sovmorgon idag, behövde jag ju inte missbruka det! Nä, svarade hon, tänk på det du! Hon är rätt festlig emellanåt! Haha..

Sitter här i soffan & tänker på ett litet "projekt" som jag involverat mig i. Känner att jag nog givit mig in i något jag inte har lust med. Är inget allvarligt, men gnager lite irriterande ändå. Återkommer i lite klarare ordalag vid senare tillfälle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar