söndag 24 maj 2009

Nää, jag visste väl det!!

Nope, det var ingen kaffedejt som leder till en andra dejt!
På ca två timmar så fick jag höra heeela hans livs historia, eller ja.. från 15 år till idag. Ta mig faan, vartenda år gick han igenom!!
Försökte avbryta då & då, men det var inte lönt. Han malde på..
In på toa & smygskickade ett sms till min bästaste vän i hela världen, att du måste RÄDDA MIG!!
Inget svar, what so ever.. Hrmm..

Efter drygt två timmar gäspade jag stort & ljudligt & deklarerade att det börjar bli läggdags för mig. Haft väldigt intensiva dagar & är toktrött. Han fortsatte dock prata & verkade inte alls fatta vinken. Då sa jag rakt ut att det var dags för honom att åka hem, för jag vill sova. Basta!

Följde honom till bilen & talade om, att jag kände ingenting & vi kommer inte träffas igen. Han tog det med ro (vad annat kunde han göra..?) & tackade för kaffet. Han talade också om att om jag ändrar mig så finns han kvar.
Vad svarar man på det.. DET KOMMER ABSOLUT INTE ATT SKE!!! Svarade jag såklart inte, jag vet inte vad jag sa, men gjorde klart att vi kan prata lite på msn ibland men mer blir det inte.

:D Redan när jag gick därifrån messade jag till Johan. Han är bra mysig..
Han har hämtat sin grabb idag, så i värsta fall kan det dröja två veckor tills jag får träffa honom igen. Det hoppas jag inte det blir!

Nu är klockan 2142 & jag ska gå ut & försöka kalla in Tessie. Jag ska banne mig va i säng klockan 22. Eller, runt det i alla fall! ;)

Förresten, så kan jag tillägga att enda anledningen till att jag träffade Logan idag var att han var inbokad INNAN jag träffade på Johan. Hade jag hittat Johan & bestämt med honom först hade Logan absolut inte varit aktuell för en dejt!! Så ni vet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar