lördag 16 maj 2009

Moffa Max-mat :P

Rebecka kom in till stan på eftermiddagen. Jag hade tvättstugan, inte den fina nya, utan den i mitt hus. Fast den är fin orkar jag inte springa den biten fram & tillbaka alltid. =(
Hängde vid datorerna i väntan på att Rebecka skulle börja laga mat. Gissningsvis pallade hon inte göra det igår, för hon föreslog MAX. Det var inte igår! :D Jag var inte direkt svårövertalad, får jag erkänna. Blev en riktig moffa-stund. :P

Fick för mig att jag såg en snubbe jag pratat med en del på nätet. Hem & fram med datorn. Då hade han tagit bort bilden när han gick offline. Tönt! Jaa, faktiskt, det var han om man såg till vad han hade på sig.
Storrutiga golfshorts i gult & grönt, en eeenorm skjorta i vackraste sommargult (haha) & några lärarsandaler. Nä, det där får vi snoka mer i!

Blev ett gäng Yatsy-rundor, såklart. Kaffe & brylépudding som jag fixat dagen innan. Alltid lika gott!
Rebecka påminde mig om den där gången som hon bodde i Karlskoga men var på Backis & hälsade på. Jag köpte med mig en Almondy mandeltårta på 1000 gram. Haha.. Vi åt Almondy till morgon, middag & kväll i flera dagar. Gumman.. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar