torsdag 28 maj 2009

Jag orkar inte..

Idag har jag en sån där jävla tröttdag. Inte så ofta det händer, men när det händer så är det rejält.. Orka diska. Orka simma.. Orkar inget. Jag vill ha fint väder igen, & jag vill ha det NU! Inte på lördag. Eller, jo.. GB på jobbet säger att det ska bli upp mot 30 grader varmt på lördag. Passar mig fint, även om det ökar fyllan på stan. Är ju Rix FM festival här på lördag. Vi ska äntligen få se Melody Club!! :D

Carro påtalade igår att det inte går att komma in här sen jag bytte namn på bloggen. Verkar inte det hemskt märkligt..? Jag kommer in & Rebecka kommer in. Ett par till också. Det verkar va dom neråt landet som inte kommer in. =(
Jag kan inte nåt om sånt här, mer än att skriva, så jag kan inte hjälpa mig själv ens en gång. Tokigt..

Fick lova att avslöja lördagens överraskning för Rebecka i morse. Dumt! Hon har pratat en himla massa om klippning & färgning en hel vecka & nu lät det verkligen som om hon skulle ta sig till frissan imorgon. Hjälp!!
Nää, gumman, gör inte det. Vadå, frågade hon. Jag visste inte om hon verkligen inte förstod, eller om hon drev. Så jag fick säga att vi har klipptid på lördag båda två. Hon blev såklart jätteglad! Hade jag också blivit. Eller ja, jag blev JÄTTEGLAD i julas när jag fick en klippning i julklapp av henne. Sicken toppentjej hon är!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar