måndag 4 maj 2009

Hemma igen! =)

Det har absolut varit händelserika dagar. Positvit & negativt.
I lördags var jag i Vittaryd. God smörgåstårta, gott att dricka & gott sällskap! Nickes päron var där, hans moster med man. Ett par goda vänner till familjen, & Nickes bror & bästa kompis. Jag lovade en bild på tårtan som syrran gjorde. Här är den! Vilken tårta, både till det yttre & inre! :D


Chokladbotten, hallonsylt på ena lagret & chokladmousse med grädde på det andra. Underbart!!

Kaj hämtade mig i Vittaryd & vi åkte till Norrahammar & la oss. Inget sex idag heller. Även om man är jättetrött, finns det inte alltid tid & ork för en snabbis..?
Söndagmorgon gjorde jag något jag tänkt på några dagar. Jag gjorde slut med Kaj. Tråkigt, men han är inte heller rätt man för mig. Vi är väldigt olika. På sätt som inte går att kompomissa. Den allra största skillnaden är att han inte vill ha barn.
Nåväl, det var för det bästa. Pratade för en stunde sen & han lät okej. Det hoppas jag att han är. Ska ses på torsdag för att byta grejor med varandra.

Igår tog jag & Rebecka en vinbläcka. När vi gör det, gör vi det ordentligt! Haha
Va hos Nilsson & köpte en bib + att vi hade en liten flaska Likör 43. Mums!
Yatzy, Da Buzz & BRITNEY!! I love dessa kvällar! Dessutom slog vi nog rekord i underhållning igår. Började prata brittisk engelska. Shit, va bra vi är! ;)
Kom tydligen i säng 0310. Då hade Tessie givit upp för många timmar sen. Hon är inte lika kvällspigg som vad vi är.

Idag har gått åt till att sova i soffan. Flytta oss till sängen. En liten mackbit & lite sockerkaka.
Rebecka körde mig hem vid 18-tiden & jag beställde en Pan American på momangen. My God, vad gott! & vilken magknip jag har nu.. Skit i det, det var precis vad jag behövde just då. :D

Nu är det kväll & jag sitter vid datorn & kollar Jane Austen Book club, men orkar inte riktigt engagera mig. Blir sängen snart..

Imorgon ska jag försöka fixa den här sidan lite mer. & åka iväg & simma. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar