fredag 22 maj 2009

Helt andlös!

Häromdan pratade jag & Rebecka om att det är få män från Kronobergs län som kontaktar en på dejtingsidan. Igår hade jag lugnt med mail, så jag gick in & kollade till männen i Kronobergs län.

Kikade runt lite & fastnade för ett nick. Klickade mig in & fastnade direkt för bilden! =) Såg ut som om han stod vid nån slags mixerbord eller så. Fick genast för mig att han jobbar med radio! Drog iväg ett "hej hej"-mail & vips, hade vi kontakt.
Verkade va en mysig man med sinne för ironisk humor. Bytte snabbt msn & pratade, pratade & pratade! My God in Heaven.. Klockan 01, när vi försökt säga hej då minst 20 gånger så skickar han sitt nummer. "om jag vill skicka ett sms, eller så.." Givetvis ringer jag upp!! :D
Samtalet bara flyter. Går ut & röker med honom i luren, laddar kaffebryggaren. När jag ska borsta tänderna frågar jag om han vill hänga med eller om vi ska avsluta. Han hängde på. Måste tillägga här & just nu när jag sitter & skriver så bara flinar jag. :D:D

Pratar en massa, massa, massa.. Trött så in i bängen & nästan sluddrar båda två. Men lägga på, det ska vi inte! Klockan blev 0302.
Sån himla kemi.. Visste väldigt fort att jag måste få träffa honom för att känna efter om det finns även i verkligheten. Han sa samma sak. Och, fast jag hade en dejt på lördagkväll, så bjöd jag hit honom då! Den andre är ikväll avbokad.

Vi har smsat heeela dagen idag & pratat tre gånger & jag måste tala om att jobbet har gått som en dans idag!!!

Nu ringer han! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar