fredag 8 maj 2009

Mumsfilibabba!



Så här ser det ut efter en moffa-kväll med Rebecka & Sofie.. Italienskt lantbröd, Bregott havssalt, morfars brännvinsost & FEMTIO STYCK TURKISKA KRÄFTOR! :D
Fy sketen, va mätta vi blev. Och så himla gott det va!

Därefter Yatzy, kaffe & chokladbollarna som jag slet med igår. Vilken retning jag blev utsatt för. Himla skrabba, så elak.. dom är verkligen jättegoda, men lite väl tuggiga kanske. Rebecka påpekade att hon skulle ha kvar i munnen även till frukosten. Hrmm, det skämtet var knappast uppskattat. När hon tuggat upp dröjer det en stund & så säger hon: Oj, där va visst en bit till! Varpå hon skrattar hysteriskt. :/
Sen kom jag på att ungefär samma retning blev det när jag GIade i våras & bakade chokladmuffins. De var också lite tuggiga.
Nää, tänker inte baka mera nu. Min själ klarar inte efterföljderna.. *ledsen*

Klockan är nu 2149 & jag tänker borsta tänderna & sen lägga mig. Återigen är jag galet trött..
Imorgon blir det tydligen mer regn så blir nog gummistövlar till jobbet.
I like them! :D

Kramhej.. & godnatt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar