onsdag 13 maj 2009

Mister du en, står dig tusen åter! Eller..?

Jag har mejlat med en trevlig man några dagar & igår bytte vi msn. Samtalet där avlöpte finfint & ganska snart frågade han om jag vågade prata med honom. Klart jag vågar! :)
Han ringde mig 2314, lite väl sent men ändå. Han var ju så mysig! Pratade om allt, allt & allt! Hans barn, viktväktarna, tv-program.. Allt utom musik. 0318 la vi på. Helt galet & tokigt, men.. Han var ju så mysig! :D
Jag pratade med honom utan att ha sett en bild & det är emot mina principer.
Jaa, & så tokigt det blev.. Idag på morgonen fick jag en bild. Mina jobbisar gillar inte ordet jag använder för jättekraftigt överviktiga personer, så jag skriver inte det här. Men det är så jag menar i alla fall! Faan.
Ringde honom på dan & talade om att jag helt enkelt inte kan träffa honom. Verkade som om han förstod varför.
Nåväl, lätt fånget, lätt förgånget!

På tal om lätt fånget. Henke lyser med sin frånvaro. Kanske inte har visat mig så vidare intresserad men jag har verkligen inte varit otrevlig eller så.
Vi får se..

Nu är det Greys & sen är det S Ä N G E N !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar