onsdag 27 maj 2009

Ledig förmiddag..

Rebecka åkte iväg tidigt i morse, hon skulle till Taberg & hålla Nova sällskap när Jenny jobbar. Jag hörde knappt nåt av henne. =)
Vaknade sådär 0820, upp & på med kaffet. Släppa ut Tessie.
Frukost- & datorförbud tills jag dammsugat. Tack, Carro för det tipset! :D
Plockat lite här hemma, dammsugade av & betalade räkningarna.
Kollade lite reklam. Coopan har en kamera som kostat 995, men jag har en hundring rabatt. Annie ska få den av mig, mormor & Stig i 10 årspresent. Iväg med Rebecka & köpa den idag.
Vi ska dit på lördag & fira Annie & Carro. Efter att jag & Rebecka har varit på vår "grej". Tihi tihi..

Nu in i duschen. Ska till jobbet om en timme & möta P & S. Vi ska åka till Gällstad & shoppa! Hoppas på att hitta jeans!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar