tisdag 26 maj 2009

Den där utbildningen

Den gav mig inte så mycket. Kanske lite inspiration, men inte mycket.
MEN, en sak lärde jag mig i alla fall! Det är att jag aldrig mer ska vara med på en utbildning eller kurs som tar plats i mitt eget kök. Fy tusan.. jag hann ju inte göra nåt alls förutom visa alla vart grejor & kastruller var. Inte kul alls! Dessutom åkte jag på en hel del disk..
Nää, det får va för min del.

Jag sitter här & väntar på mat, men det kommer ingen. Jag är ju hungrig för hundan!
Vad ska man med en hemmafru till om hon inte fixar käk & sånt..? Förstår jag inte!! :/
Disken ska jag gå & ta nu, för den är inte heller tagen. :(
Visst, jag fick lunch idag, men oj, va smidigt hon gjorde det för sig.
Burkskinka & potatissallad.. Hrmm.. Inga extra hushållspengar den här veckan till dig, lilla frugan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar