tisdag 12 maj 2009

Vad hände med rommen..?

Varit iväg & simmat. Simmade 40 minuter & känner mig både trött & mysig nu väl hemma i soffan. =)

Råkade tjuvlyssna på två damer i omklädningsrummet. Det är tydligt att de brukar simma ihop & att de alltid äter glass efteråt. Dam A har redan tagit fram glasspengarna & konstaterar att killen i kiosken säkert har glassen framme redan.

Dam B säger "jag kan inte fatta att du gillar den där rom & russin?!".
Dam A talar om att hon bara gillar den! :)
Dam B säger utan att tänka: "jag kan verkligen inte med den där punschen!"

Hrmm.. vad hände med rommen..? *ASG*

Rebecka påtalar gärna när jag inte har tänkt till riktigt innan jag pratar, men det är visst inte bara jag som låter tungan slinta! Haha..
Tack, tanterna, för ett gott fniss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar