tisdag 30 juni 2009

En dag till vid Åsa!

Vi skulle träffa Jenny & familjen vid Åsa kl10, men så blev det inte riktigt. Tog lite sovmorgon här hemma. Gött, det behövdes säkert.
Vet inte om jag nämnde det igår, men blev ett godnatt-sms till.. Tja, vad ska vi kalla honom..? Han bor i stan, på Liljeholmen & det är ju lite väla jobbigt att skriva. Jkpg? Hrmm.. Får nog bli så! Menar att det kan ju komma fler vad det lider som heter Jkpg. Haha..

Hade sms-kontakt med både honom & Sthlm hela dan igår. Sthlm känns nog lite väl långt bort, men Jkpg.. Han verkar bra.
Pratade lite om att ses på torsdag innan han börjar jobba för natten. Bara ta en kaffe.

I vilket fall så hade vi en toppendag vid sjön! Rebecka skötte tvätten då & då, men annars var det mest sol, läsa, fika & massa bad! Tänkte faktiskt till lite när jag låg där i solen, att om det så regnar resten av min semester så är jag oerhört glad & tacksam för dessa härliga dagar med min bästa vän. Tack gumman! Dessutom har vi då & då haft sällskap av Jenny med familj. Härliga ungar du har, Jenny! Dessutom IGEN känns det som om jag & Jenny har kommit varann mycket närmare sista veckan & det är jag mycket glad över!!!! :D

Fram mot kvällen skulle jag & Rebecka grilla där ute vid sjön. Här skulle det kunna komma en REJÄL RADDA med svordomar. Det gör det inte, istället väljer jag att visa denna bilden & ni själva får tänka er orden som strömmade ur våra munnar under en bra stund..



Vi avverkade tre styck engångsgrillar, men det slutade likväl med att vi fick äta våra små smala korvar råa. De var inte alls lika goda som grillade, men vad gör man inte..? Vrålhungriga, ju!!
Sicken tur att vi inte hade kött!! Haha..

Därefter blev det ett dopp till & sen hemåt. Rebeckas dejt P kom förbi & inspekterades. :P Han fixade Yatsyn lite för bra.

Ett timmes-långt samtal till Jkpg. Snacka om att det flöt fint! My God, vilken kul kille! Det blir vi på stranden på torsdageftermiddag. Han står för kaffet. :)

Sent som tusan i säng, men vad gör det..? Vi har ju semester.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar