tisdag 23 juni 2009

Ytterligare en varm & skön dag

Hängde på balkongen när jag kom hem. Orkade inget annat.. Förutom att stoppa i en maskin tvätt. Skulle tvätta om mina vita tygskor som NÅN på jobbet sa att jag kunde vätta & låta självtorka. Säkert!! Blev ju världens fulaste tork-märke på dom. Idag på jobbet fick jag tipset att torka dom med hårfönen.
Såå.. här satt jag då innan.


Tessie som kom in från ån för nån timme sen, ligger på soffkudden bredvid mig & hon kollade väldigt suspekt på mig. Faktiskt, rätt irriterad när jag tänker efter. :P

Rebecka är hos kompisen Diana & fikar, men kommer sen. Hon kommer förmodligen påpeka att jag inte gjort nåt här hemma.. Ska hon säga nåt? Hon som legat vid Åsa hela dan??
Dit ska vi imorgon när jag slutar, förresten. Och på torsdag när jag är ledig!!

Å för Guds skull! Höll på att glömma.. Jag har tagit semester även på söndag. Dvs, semestern inleds på lördageftermiddag. Så himla GÖTT!!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar