söndag 7 juni 2009

No ragg & jag är lika glad ändå! :D

Inte för att jag hade behövt gå hem ensam, men fast jag var berusad så är jag ändå kräsen!
Jag hade kunnat få med mig Rebeckas polare John. Han var inte diskret för fem öre!! Shitt, kunde tro han tjänade pengar på att flirta, så pass gick han ut. Hehe..
Men no, han är inte aktuell. Ever! Däremot ska vi träffas allihopa på onsdag & spela Yatsy. Knappt han duger till det, men han måste ju lära sig. :P

Den ende (nästan i alla fall..), så verkligen fångade mitt intresse visade sig va en stadgad familjefar. Ojjdå! Det verkade han & kompisen i brallorna glömt på dansgolvet.. :P
Där var det annat ljud i skällan, minsann! Det var först när jag frågade retoriska frågan; Har du partner eller ska vi gå? Det var ju det jag va ute efter, så varför knussla..?! DÅ säger puckot, att han måste hem till familjen, fast han gärna skulle vilja hänga med mig. MY GOD!!! Jag vände på klacken direkt!

Fast det var fotbollskväll på Harrys & jag inte är minsta intresserad av det, så hade vi en riktigt kul kväll!! Dansade mycket, som vanligt & drack gott rödvin & goda drinkar.

Hemma vid 03, nångång & då var vi hungriga. Gick till Statoil & åt hamburgare. Mumsigt som tusan, men så kladdigt. Pratat med Motala några gånger under kvällen. =) Han är rätt mysig..

Förresten, Växjö hade skrivit på msn vid 02 inatt att han försökt messa mig, men att hans mobil måste va knäpp. Åhh, så lamt.. ORKA! Om jag inte innan var övertygad om att det var hitta på med hans mormor, så blev jag övertygad nu. Jag såg att han var online på msn igårkväll runt 19-tiden. Då satt han inte på en sjukhussal i alla fall.

Nu ser jag mest fram mot att träffa Motala imorgonförmiddag. Blir kaffe här hos mig, & gissningsvis bjuder jag på lunch också. Han kör ju ändå en bit så klart han måste ha mat i magen.

Ska peta i en film nu & slöa på soffan. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar