måndag 8 juni 2009

Motala!

Just nu sitter Motala i bilen på väg hit. Idag finns inte så mycket tid, för han har inte hittat nån som kan hämta barnen i skolan. Så, idag blir det kaffe. Inte ens bakat nåt. Fast det är klart, jag kan ju ta upp mina hembakade chokladbollar. Ni vet, dom Rebecka dissade. :P

Jag är väldigt nyfiken på den här snubben. Givetvis så skrämmer det mig liiite att han är arbetslös, frånskild & trebarnspappa. Men, trots det så harn lyckats nästla sig in i mina tankar.. Och, jo. Han får en ärlig chans! Såg ju inte ut så förra veckan, men kan jag säga lätt som en plätt. Han får en ärlig chans. :D

Sitter här i soffan & äter yoggi med bran flakes. Köpte Willys lättyoghurt igår.
Fy för sketen, va söt & kemisk i smaken. Kommer jag aldrig köpa igen.

Smsade med P från jobbet igår. Hon skrev att hon har en rosa sak till mig imorgon. Undrar vad det kan va..? Spännande!!

Simma med Oskar kl 15 idag. Sådär kul, men gott med sällskapet i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar