torsdag 11 juni 2009

Harregud!!

När jag kom hem idag så gick jag i deck direkt! Tok-trött på en gång. All luft ur.. Fastnade såklart på msn. :/
Som tur var så kom Rebecka med pannkissar & räddade mig från att bli sittandes hela himla kvällen.
Tog ett par Yatsy & värmde maten. Käkade & så gott det var! Färska jordgubbar som snabbt slogs sönder av elvispen med lite socker. Mumma!
Kaffe & cigg på bänken. Motala ringde för att kolla läget. Han är ju mysig som få, men tror det rinner ut i sanden detta hära. Kommer inte kunna ses förrän jag gått på semester om ca två veckor. Hrmm.. Bådar inte gott för framtiden.
In till köket. Fler Yatsy-rundor. Höll min själ på att somna där & då!

Lite msn-tid. Fick order av Rebecka ganska snart att klockan 21 skulle jag stänga datorn. Hon är nog mer medveten än vad jag är vad gäller min sömnbrist. Som är helt & hållet självförvållad. Jag tänker dock inte upprepa vad den beror på. :P

Klockan 21 ställde jag min offline på msn. Ut & röka, prata med Motala, sen duscha. Då säger Rebecka att datorn måste va av kl 22, annars får jag böta 5 kronor varje kvart. Pengarna ska läggas i en "Olydig-burk". Harregud! Vart ska dom pengarna gå?? Det måste jag kolla med henne sen. Kanske till behövande barn i Indien..? Då kanske det är värt det. Eller om det ska köpas midsommar-bubbel! DÅ kan jag lätt msna till 02 varenda eviga kväll! Hehe.. ;)

Nu är klockan 2137 & jag är duschad. Ska bara ladda kaffebryggaren & ta en sista cigg. Sen klar för kvällen. Dvs, om inte en viss herre från Skillingaryd kommer online. :P
Då blir det en slant eller tre i Olydig-burken. ;)

Tre arbetsdagar kvar innan ledigt. Shitt, va skönt det ska bli att få sova på måndag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar