tisdag 2 juni 2009

Tisdagkväll, & lite tankeverksamhet

Hur väljer man mellan dessa härliga män???
Måste jag välja i detta läget? Nej, det måste jag inte.
Igår bestämdes det med Motala att han ska komma & dricka kaffe på måndagförmiddag. Det beslutet fick mig ännu mer att tänka på Johan i Växjö. Vad var det egentligen som hände där förra måndagen..?
Skickade ett sms igårkväll som han inte svarade på. Idag på förmiddagen messade han att han & grabben ligger i feber & att han sov igårkväll. Det är ju såklart en okej anledning. =)
Frågade honom vad som hände & han kunde inte svara helt på den frågan. Frågade om han bara var ute efter lite snabbhångel, men nej, det var han inte!
Han sa också att han gärna vill träffa mig igen. :D :D :D
Messade massa under dagen. Allmänt om honom, mig & tankar runt "oss".
Det var ju faktiskt så, att han gjorde ett väldigt stort intryck på mig. Tydligen jag på honom också. :)
Vi får se.. Han var för jäkla mysig & vi synkade så himla väl..

Så, vad händer då med Motala..? Igårkväll bestämdes det att vi skulle prata i telefon idag för första gången. Vi har messat några dagar, men inte pratat.
Så nu ikväll har vi pratat. Härlig röst, som tusan.. =) Han ser fram mot fikan på måndag & det gör jag också! Tror jag..

Motala är frånskild, arbetslös & trebarnsfar. Dessutom nästan tonårsbarn. Bor på heeelt fel håll. Gillar goda rödviner & får mig att skratta. Lugn & trygg. Gillar kaffe.
Växjö är också frånskild, men har bara ett barn. Ett yngre barn =) Han har fast jobb & bor mycket smidigare till. Får mig absolut att skratta. Och enda gången som vi har träffats, fanns det en omedlbara attraktion mellan oss. :P Han gillar inte kaffe. Inte heller rödvin.

Inte faan vet jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar