torsdag 4 juni 2009

Nu är jag fyra-ledig!!

Och det firar jag med att dela en flaska vin med Rebecka!
Började lite smått på jobbet, tillsammans med S & gamla jobbisen I.
Vi har haft grillfest idag på jobbet för de gamla. Mycket uppskattat, kan jag lova! Vi har grillat kött, kyckling & korv. Mumma för alla, för givetvis har vi fixat gott till även de som inte kan äta så smidigt som vi andra.
Här sitter S & I & äter. Sekunden efter jag tog bilden så kom haglet. I skojade & sa att nu får vi is i glasen. Haha.. Hon är så mysig!!


När disk & allt sånt var klart, delade vi en liten flaska vin som I hade med sig. Satt riktigt fint då, kan jag lova! :P
Rebecka hämtade upp mig & hem. Tjatade med Grannen ett tag & sen öppnade vi en flaska vin.
Seen.. gjorde Rebecka detta på mig!

Snacka om att fira fyra-ledigt!! :D

Givetvis har det skickats en sisådär 62 sms till Växjö idag. ;)
Faan, va jag längtar tills lördag. S & I tycker jag ska ge Motala en ärlig chans på måndag. Hur ska jag kunna ge honom en ärlig chans när jag just nu inte tänker på annat än Växjö..?

Nu dags för en Rummikub med Rebecka. Lånade spelet igår av en kompis till Rebecka. Riktigt jäkla kul!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar