lördag 6 juni 2009

Besviken

Vaknade av klockan vid 08. Prinsessan Lilian har sovit hos mig (igen) nästan hela natten. Gullekatten..
Fick ett sms strax efter jag vaknat; "Godmorgon! Jag måste tyvärr säga att jag inte kan komma idag. Min mormor har blivit sjuk. snyft.. Massa pussar!"
HRMM.. Bullshit, gissar jag?! Känns så åtminstone. Trist för mig om hon verkligen är sjuk, men jag har väl själv använt liknande ursäkter, för Guds skull! Jättetråkigt!
Fick verkligen inga indikationer på att han inte vill komma inatt när vi pratade. Tvärtom!!
Inte fan vet jag..
Så här sitter jag med en tinad fläskfilé i kylen. Är ju bara att steka upp & frysa skiten igen, men ändå.
Skulle kunna åka på fest ikväll, men jag känner inte för det. Dessutom vill jag inte lämna katten själv ett dygn igen. Hon var ju själv från 16 igår tills jag kom hem idag vid 13. Jävla skitkille!!! Sur är jag.
Snart äta. Två Billys med Lohmanders beasås på. Hade klockan varit mer, hade jag fan öppnat en flaska vin. Bara för att. Jättebesviken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar