söndag 28 juni 2009

Snart semester & veckans mest spännande!! :D

Vilken långsam dag! Jag & GB jobbade på & jag hann även med att förbereda lite inför måndag. Går ju inte bara att slå dank, fast det är semester.. :P

Kompisarna från Taberg kom förbi & hämtade våra gamla utemöbler (som skulle slängas & jag hade frågat chefen). Hoppas att de kommer till nytta!

Var iväg till Piren & käkade goemiddag med Tabergarna & alla ungarna. Jag valde entrecote.

Men.. önskar att jag tagit detta istället.. :P

Magnus valde Chili con carne & hans mat va helt klart godare än min.. :(

Hemma till kl21 & NU till det mest spännande på klart hela veckan!!
GBG hörde av sig imorse & frågade om jag hade tid att ses på kvällen. Hrmm.. avbokade det som va aktuellt efter middagen med vännerna. Ville ju träffa honom såklart & vem fan vet när han har tid att komma förbi nästa gång..? Han var här vid 2130 & jag var verkligen bara glad att se honom! Få krama honom.. Blev en väldigt innerlig första kram & det är jag glad över. Mys..
Han var hungrig så vi gick iväg & hämtade pizza till honom.
Hem & kollade lite tv. Ganska fort blev det hångel. Det måste jag allt erkänna, men vadå..? Byggt upp lite sista veckorna, liksom. :P

Här får jag nog bara lägga in ... ;)
I säng sent som tusan & här va det inte tal om att ligga i den bredare bäddsoffan, här skulle det skedas. Härligt.. MEN, jag måste säga att han snarkar mer än vad som är mysigt & gulligt.. :/ I vart fall, mycket mer än vad Rebecka gör!! Haha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar