söndag 28 juni 2009

Mys hemma & mys vid Åsa

GBG skulle ha gett sig iväg vid 09 idag, han skulle hem för att börja jobba. Han kom iväg runt 1130, nånting. Vsarför inte ta chansen till morgonmys när den finns..?
Eftersom han jobbar med det han gör & sällan är hemma, så tar vi det här utan några krusiduller. Vi hörs emellanåt & passar det, så passar det. Men visst hoppas jag träffa honom igen! :D

Rebecka hämtade upp mig en stund efter 12, ut till Norra & fixa kaffe, sen ut till Åsa. Rebecka köpte ny bikini åt mig igår, så det var jag ju tvungen att ha! :)
Bara ljummat hela dan.. Läst lite.. Badat massor!

Har nog inte nämnt att en fd arbetskamrat försöker para ihop mig med sin svåger som bor på Lidingö. Nu hade vi då bytt foton, via henne & idag drog jag iväg första messet. Lite allmänt småprat.. Vi får väl se! Nu vet jag att hon önskar mig en redig karl & honom ett någorlunda bra fruntimmer (joo, det var så hon sa, men jag vet hon sa det med kärlek!!), men där är det ju också en del som ligger emellan oss. Typ, 30 mil!! Som sagt, vi får väl se.. Kul grej iaf! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar