söndag 28 juni 2009

Halvstressig kväll

Idag kom vi inte från Åsa förrän 2015. Va ju så skönt att vi helt enkelt inte tänkte på att åka hem. Detta fast vi skulle till Norra & duscha, sen in till stan & handla. Dessutom fixa kvällis.. hrmm, inte alltid tiden är med oss.
Duschade fort som tusan & sen kvista in till Coopan. Illhandla, samtidigt som de börjar släcka ner ljuset. Shit, har vi aldrig varit med om. Ever! Faktiskt lite läskigt..

Lite sms fram & tillbaka med Sthlm (orka skriva Lidingö varje gång han ska nämnas..). Rebecka har hakat upp sig på att han är mer eller mindre gråhårig, men just det har jag inget bekymmer med. Han är ju ändå lite äldre än mig.

Hem, slänga in varorna & sen äta. Rebecka har precis blekt håret. Det är jag minsann lite nyfiken på.. Skönt att veta att det inte kan bli som när hon permanentade det. Just DET & punkfrillan (du vet vilken jag menar!) var ingen höjdare!! Men, all min kärlek till dig ändå, kompis!! :D

Träffade GBG på msn en snabbrunda nu. Han kom visst iväg härifrån för sent, så hela dagen blivit tok. Säkert inte på grund av bara det, men hjälpte säkert inte honom.

Nu blir det en runda Yatsy till, sen sängen. Ska träffa Jenny & (gissar jag) barnen imorgon vid tio vid Åsa. Gött.. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar