tisdag 16 juni 2009

Nu drar det ihop sig

Sitter i köket. Har duschat & piffat mig. Äter lite yoggi. Katten är ute & Rebecka sover ännu.
Och mina dejter är strax på väg.. Hjälp! Jag var inte minsta nervös när jag skulle träffa Motala, men nu.. Herregud, tänk om dom inte gillar mig..?! Visst, vi träffas som vänner, men dom är väl inte dumma i huvudet heller! Mellanflickan hade visst talat om för sin mormor igår att dom skulle åka till Jönköping på picknick. Även om flickorna inte fattar (vilket jag inte tror), så fattar ju såklart mormor. :P

I vilket fall.. jag har magknip. Måste nog gå på toa. Igen. Vill bara han ska höra av sig & säga att dom är på väg.

Jag beställde fint väder igårkväll i min aftonbön. Solen skiner som aldrig förr, kan jag tillägga! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar