torsdag 25 juni 2009

Mysdag på Åsa :D

Idag är det Åsa-sjön som gäller! Det är vi, Jenny å barnen. Dotter har med sin pojkvän som kommit upp från Hässleholm för att överraska sin flickvän när hon fyllde år igår. Jag finner detta väldigt mysigt å moget av honom! Dom är ändå bara 12. :)
Jag å Rebecka va här redan strax efter 0930, de andra kom senare.
Vi solar å badar, pratar å spelar Yatsy. Fikat på massa gott, såklart! Dessvärre är kaffet slut..

Även igår va vi här, jag å Rebecka. Hon hämtade efter jobbet å ut till Norra. Byta om å brygga kaffe, sen ut i solen. Gäller å passa på!
Igår åkte vi tillbaka till Norra å duschade å tiggde till oss kvällis hos Jenny å pojkvännen. Korv Stroganoff å ris!
Jävlar i min låda, va gött!!
Tack för maten, Jenny! Kaffet kommer va det lider! Haha..
Va hemma i stan vid 2230, lite Yatsy, ut å hojta efter katten. SEN sängen..

Idag har vi väl tänkt va här ute till 18- tiden nånting. Får se.. Just nu är det galet varmt å jag ska ta min nya bok å lägga mig i skuggan. Lika härligt det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar