lördag 6 juni 2009

Studentskiva

Igår tog kusin Jenny studenten. Ytterligare en i kusinskaran som har blivit vuxen. Är faktiskt bara två under Jenny, när jag tänker efter. Anders tar studenten nästa år & sen kommer minstingen, Emma. Hon är ju 15, så dröjer inte länge tills hon är vuxen heller. Fy sketen, va gammal jag känner mig vissa dagar..

Jag, Carro & Nicke åkte till Osby när Carro slutat jobba. När vi kom så var festen i full gång. Faktum är att mamma, Arwen & Maximus åkte en stund efter att vi kommit. Lite trist, men sånt händer.
I vanlig ordning är det mest MillaCamilla, Linda & Petra man hamnar med. :D Nu var det även Marcus, Petras blivande sambo. Kul & prata med honom. Dom va väldigt fina ihop! Gumman.. :) Pratade om att dom ska komma upp & kalasa här helgen v28. Hoppas verkligen dom kommer!
Anders & jag har börjat synka mer & mer. Han ville inte jag skulle åka, han tyckte jag kunde stanna. Nope, jag skulle ju hem & ha dejt idag!

Åkte hemåt Vittaryd vid 22-nånting. Satt med Carro i köket & pratade ett tag, sen i säng. Pratade med Växjö till ca 01. Mys..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar