fredag 19 juni 2009

Sista dagarna..

Har har fan inte haft lust till att blogga. Vad ska jag skriva om..
Haft ett par kaffe-dejter, men de är inte värda att nämnas knappt. Dvs, inge lyckade alls.
Mest hängt på msn på kvällarna, förutom ett par stavgångspromenixer. Känns rätt bra i armarna när man går med stavar. Känner att det gör nytta, liksom! Kollar givetvis lite efter klänningar till bröllopet & jobbar lite mentalt med att jag faktiskt vill ha en ärmlös. Hoppla, den tanken har jag nog aldrig haft innan. Hehe..

Nyaste intresset på msn, sms & tele är Gbg. 28-årig utlandschaufför. Hrmm.. fick jag inte nog av det då, förr..? Nädå. :P
Pratade igår för första gången i telefon. Då befann han sig i Belgien & trodde han skulle få vända hem. Tills chefen ringde & frågade om han ville åka till Spanien. Klart han ville & min tanke var direkt; om vi varit ett par & skulle fira midsommar med vänner, hade han svarat ja då också? JA, det hade han. Kontentan av mina tankar är, att inte heller han är pappan. Men snygg är han! Sånt sug i blicken att jag baxnar bara jag ser honom på bild. & vilken puss-mun! My God!! Vill ha... :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar