onsdag 10 juni 2009

En bra arbetsdag & en myskväll

Jobbadagen idag har varit bra. Hade personalmöte & det drog ut lite på tiden, men var helt okej ändå. Bara så olidigt trist att sitta still så länge..
Eftersom jag hade en kaffe-dejt idag, så tog jag skjuts hem. Bara in i duschen & piffa till sig.
Vi har träffats innan jag & Pelle. En gång i vintras innan jag träffade Kaj. Blev bara en fika då också för han är inte riktigt fri. Nu har vi haft kontakt ett tag & det var dags för fika igen. :)
Han kom vid 18 & vi pratade som innan. Han känns vuxen. Haha.. Det gör han faktiskt, om jag jämför med förra dejter & pojkvänner. Åjo! Man får visst jämföra!!
Satt på balkongen med kaffet & det var tom så solen tittade fram på oss. :D

En hjärtlig kram när han gick & ett "Vi ses igen". Inget hångel!! :P

Ikväll ska jag göra kväller tidigt, om bara Tessie vill komma in nån himla gång..
Hon har varit ute sen jag kom från jobbet vid 17. Vart håller hon hus när hon är iväg så..?
Nu ladda kaffebryggaren & borsta tänderna. Ska prata lite med Motala innan jag somnar.
Om det är så att du tycker jag dejtar lite mycket nu, så heter det intensiv-dejting. Hehe.. Kan ju inte spendera massa tid på en & samma, för att sen upptäcka att det inte var nåt att ha. Gäller att smida medans järnet är varmt! ;)
Jag står för den jag är & vill du döma mig för det.
Som jag sa i lördags; Go a head!! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar