fredag 5 juni 2009

Oj, va vin det blev då.. :P

Det vita vinet var försvinnande gott, minsann!
Öppnade en flaska rött också. Lika gott det.. :P
Massa Yatsy & Rummikub. Telefon & sms med respektive kille.
Idag är det fredag & Rebeckas Sthlm kommer & hälsar på.
Aningens hispig är hon! ;) Jag hoppas att det funkar lika bra i verkligheten
som det gör för dom i telefon. Tuuulllaann..

Jag låg & smsade med Växjö till strax innan 01. Shitt.. :P

Nu har jag duschat, plockat över ett gäng nya låtar till mobben. Även laddat Rebeckas reservbatteri, gissar det även idag blir ett 70-tal sms till Växjö.
Kanske låter galet, men jag får minst lika många tillbaka. Hihi..

Dags att klä på mig & packa lilla övernattningsväskan. Ska ju till Ljungby idag för vidare resa till Osby. Kusin Jenny tar studenten idag. Kommer sova hos Carro & Nicke i natt, fast det vet dom inte ännu. =)
Kommer även äska skjuts till Ljungby imorgonförmiddag så jag kan åka hem & bädda rent i sängen. Växjö kommer ju imorgon efter jobbet!!! Hehe.. ;)
Och jag längtar redan.. Vet jag han gör också.. *flämt*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar