måndag 1 juni 2009

Det blir en dag på stranden

.. eller i alla fall ett par sköna timmar!
Idag är det måndag & jag skulle ha simmat med Oskar. Oskar är en granne & vi simmar ihop ibland. Idag kunde inte han & själv tyckte jag att det var synd & skam att inte va ute i det fria.
Messade Rebecka & föreslog att vi skulle dra till Åsasjön när jag slutat jobba. Sagt & gjort! Fixade ihop ett par korv- & äggmackor & kaffe. Tog i hand på att vi var tvungna att bada. Åtminstone doppa oss! *brr*
Iväg till Åsa & fram med filt, yatsy (såklart) & ljummade i solen. Badet blev inte så länge, nä.. Men vi doppade oss! Jag är den modiga av oss & doppade mig rätt fort, medans Rebecka måste acklimatisera sig. Hrmm..





Dom här små gullisarna såg vi också. Så himla fina!!


Så här cool måste man va på stranden.. :P

Njöt av solen, värmen, mackor & kaffe. 1930 var det ännu skönt, men det var dags att åka hemåt. Lugnt, Åsa! Vi kommer snart & hälsar på igen!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar