torsdag 9 juli 2009

Vittaryd

Igår blev jag hämtad vid tåget av familjen Vittaryd. Åkte hem & Carro fixade kvällis. Till förrätt (!) fick vi ett av förslag på förrätt till bröllopet. Mumma, säger jag! :D
Efter kvällis så var det allmän tid. Jag vid min dator, Carro vid Nickes. Nicke vet jag inte vad han gjorde & ungarna var på sina rum. Runt 20 var det sängen för barnen. Tidigt upp nästa morgon. Hörde faktiskt inga protester, fast Carro sa att Edvin inte somnat förrän runt halv elva.
När de andra grejade inför avresan idag, så hade jag msn-tid. What?? Säkert..?! :P

På msn fanns diverse trevliga män. Bland andra Gbg. Härliga man!! Undrar just om du är här inne & kikar ibland? :) Våran deal är att umgås när tid & lust finns. Inga krav & inget mål. Någon pappa-kandidat är han inte. Det har vi pratat igenom. Ingen lust med en pappa som blir tok-glad om han får en resa TILL till Spanien.

Det blev sent innan vi sa gonatt & hörs imån. Han är mysig.. En man i min smak, oftast i alla fall. Men, som sagt.. ingen pappa-kandidat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar