onsdag 1 juli 2009

Häng på Monkey Town

Vaknade runt 09 allihopa, på med kaffet & medans Edvin & Rebecka fixade frulle så städade jag & Annie upp bland sängarna. Samt öppnade balkongdörren. Satan i gatan, va varmt det har varit i natt!! Edvin är nog den som sovit mest illa. Va varm så det rann i nacken på honom, trots att jag tog av honom täcket när jag la mig.

Nu vid halv 13 så gick jag & barnen till Monkey Town. Tog tio minuter hemifrån mitt. Smidigt!!
95 kr / barn, så det gäller min själ att de har kul!! hehe..
Dessvärre så knakade det till i Annies knä nästan direkt. Tror dock inte att det är nån fara, för hon kan stödja på benet. Men visst, lite orolig blir jag när det är lilla-benet.

Min ängel-unge.. Sitter hon hos sin moster & vågar inte ge sig ut i lekandet.
Då får hon väl sitta här tills hon vill & vågar. :)


Här har vi en aningens sammanbiten Edvin. Det var han dock bara just då, nu är det full fräs igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar