onsdag 29 juli 2009

Andas, Sofie.. andas..

Egentligen har jag inte tid å blogga nu, men det känns som jag måste..
Om en knapp timme kommer Thomas hit på motorcykeln. Naturligtivs för att hämta mig.
Tyck va ni vill, men jag är skitjävlarädd.

Rädd för å göra bort mig. Rädd för å inte komma upp lätt & smidigt. Rädd för å trilla av. Rädd för .. ja, det va väl det. Det räcker. Han säger att jag kommer fixa det fint & att jag kommer älska det, precis som vad han gör. Skiter jag i. Just nu är jag inte alls övertygad om att han han rätt. Ellerjo.. det har han förmodligen visst.

Han var här igår & lämnade kläderna så att jag skulle få prova dom i lugn & ro.
Jo, det var himla rart av honom! :)
Han sa också att han skulle ringa senare för å kolla så jag provat dom. Vadå? Tror han att jag skulle kunna med å säga att jag inte kan ha dom, bara för å slippa..?
Ehh.. rätt han har!
Vidare talade han om för mig att om jag säger att de inte passar, kommer jag få bevisa det för honom. Hrmm.. så jag kommer inte undan..? Nej, du kommer inte undan..

Så nu sitter jag här i soffan & har precis pratat med några personer om några viktiga saker. Det är såklart inför bröllopet! ;)

Har vatt på a6 idag & skulle ha skor till min klänning. Hittade inga, men lite annat som är bra å ha.. :D

Nähä.. nu är det kaffe & cigg på balkongen, sen på med kläderna.. SVORDOM SVORDOM!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar