måndag 20 juli 2009

Biolördag

Jag, Tobias från Ljungby skulle gå på bio med ett par vänner till honom.
Ville se Johan Falk, men där fanns bara spridda platser.
Istället skulle vi se Baksmällan som inte började förrän 2130. Jag bokade & betalade fyra biljetter direkt.
Gick här hemma & plockade lite, vilade en stund.. Msnade. Pratade med en kille som jag pratat med ett par dagar bara. Kul kille, men inge pojkvänsmaterial. :) ALLS!!!

Tobias ringer & säger att vi har problem, de har missat färjan från Visingsö.
IDIOTER!! Nästa går kl 21, vilket betyder att det tidigast är på bion kl 22. Dvs, om färjan är i tid & om trafiken flyter.
Han frågar i nästa sms om jag kan ta med nån annan. Tja.. kollade med msn-killen om han ville gå på bio. Jo, det kunde han tänka sig.
Han hoppade i bilen & jag kollade bussen. Fixa till hår & smink & iväg.

Möttes inne i stan & fick småspringa till bian.
Kom dock i tid & småpratade lite innan filmen började. Märkte direkt att han inte vågar prata utanför msn. Eller, jag pratade så han inte fick en syl i vädret. haha..

Såg filmen, va riktigt kul! Helt klart sevärd!
Sa till honom att jag behövde komma hem å sova, va ju ändå jobb dan efter.
Han verkade inte helt nöjd med det, men va bara sagt bio

Messade lite med Gbg innan jag somnade. :)
Tog dock ett tag.. Kollade klockan sista gången 0140. Å veta att klockan ringer 0540

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar