onsdag 8 juli 2009

Frontline till katten

... och till mig då..?
Här promotar jag till andra hur himla bra Frontline funkar på Tessie &
sen får jag en själv!! Äckel-känsla som fan.
Jag har aldrig tagit bort en fästing, så jag vill inte. Messade Grannen (hon har två hundar så tycker hon borde kunna), men hon är visst inte anträffbar.
Va ska man med Goda Grannar till om inte få hjälp när man sitter i nöd?!
Det måste jag ta upp med henne. *morr*

Nåväl, jag får väl vänta tills jag kommer till Vittaryd. Fast jag håller på att avlida av äckel. Hoppas bara att den inte hinner äta upp mig innan jag är framme..
Skulle den göra det, så ska ni veta att jag var en mycket glad & lycklig person fram tills jag hittade den på magen när jag duschade. Lycklig, var ordet!
Ta hand om er, vänner.. ... hahaha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar