fredag 10 juli 2009

Soft dag

Låg & pratade med Gbg till 0214 inatt. Alltid lika kul & prata med honom!
Även om vi bara träffats en gång, så känns det som om vi gillar varandras sällskap.

Vaknade imorse av att Maximus hojtade. Vet inte vad klockan var riktigt, men gav upp vid halv åtta. På med kaffet & sen plockade vi fram frukost.
Kristina tog ett bad & vi andra grejade. Härliga, härliga ungar!! :D

De åkte hem på förmiddagen & jag tog fram dammsugaren. Snacka om att jag letade efter den! Visste att Nicke haft "den dåliga" i källaren häromdan, vilket betyder att det måste finnas en bra också. VART DÅ?? Hitta inget regelrätt städskåp, men ville klart minnas att jag sett en.. Som jag letade. Den stod i sovrummet. Precis innanför dörren. Hört om nån lillunge som sa: "e du binn, elle?". Japp, då & då! :)

Dammsög av hela huset & sen var jag varm! Satt & läste ute i trädgården. Lite blåsigt, men jag har hittat mig en himla skön fleece-jacka så jag frös inte iallafall. Fixade ett litet (men genomtänkt!!) projekt inför bröllopet. ;)

Kompisen Kristian skulle kommit & haft vinkväll här med mig idag, men jag har sån huvudvärk att det fick bli en kaffe istället. Han åkte för nån timme sen. Så kul att träffa honom! Å idag va han så fin, vilket jag såklart sa till honom!
Tycker om dig, min vän. Synd vi bor så långt ifrån varandra..

Nu hänger jag på soffan, måste nog ta mig nåt att äta. Typ, knäckemacka.
Nåt annat är jag inte sugen på..
Gissar det blir en tidig kväll för Lillis & mig.
Fått låna en bok av Carro. Den va rätt mycket i min stil, men det hade du listat ut, va? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar