fredag 17 juli 2009

En soft kväll..

Pratade med Gbg några timmar när jag kommit hem från jobbet.
Va lite fram å tillbaka om vi skulle kunna ses ikväll, men hans hoj blev lite för kaputt sist han åkte från mig. Å jag ska jobba imån. Annars hade det blivit tåget till Gbg ikväll! :D
Istället är han på en kompismiddag, men har en känsla av att jag får en å annan tanke..

Har vatt ute & gått en sväng, pratade med mamma.
Fixat kvällis & suttit en stund vid datorn. Klockan är nu 22 & det är strax dags för sängen.

Katten Tessie har dragit hem fyra möss sen hon gick ut vid 1630. Hrmm..
Undrar just vad hon vill.. Vad hennes budskap är..?

Pratat med Affi från jobbet lite. Pratade lite om Jens. Sa till henne att jag inte fallit vidare mycket & att jag har hakat upp mig rejält på avståndet. Visst, han är mysig, men på tok för snäll.
Pappa.. Vad tycker du om att jag skulle dejta en snäll kille..? :D

Nää, nån med lite mer stake är vad som behövs för den här tjejen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar