tisdag 21 juli 2009

Tankar & funderingar..

Mycket som snurrar i denna skallen idag..
Inte bara idag, givetvis.

Igår talade jag om för Jens att jag ser fram mot å träffa honom nästa vecka. Det skulle jag inte gjort. Han svarade såklart med att han längtar jääättemycket efter mig. Njae, det va ju inte så jag mena!! Verkligen inte.. När vi sen pratade igen på kvällen, så börja han jiddra om att han mycket väl kan tänka sig att flytta ner. Att dottern är så stor att hon kan ta över lägenheten. Harregud.. Hur hamanade jag i den soppan???

Gbg tänker jag såklart på. Vi pratar väldigt mycket. Om livet. Om kärlek. Om mat. Om vår kärlek till mat. Haha.. Han sa innan ikväll att han skulle gilla att ta semester en vecka & tillbringa i köket med mig på jobbet. Bara att få va nära maten, att få hacka lök. Go han är då!!

Just nu hänger han på min axel. Vi har pratat ett par timmar, med paus för att jag skulle ta upp tvätten. Han frågade varför han inte fick följa med & då svarade jag att han inte kunde då det bryter när jag kommer ner till källaren.

Tanken är väl att jag ska lägga mig, han också för den delen, men just nu bara myser jag. Hänge på soffan med Kalle (i luren, alltså..), datorn & med Rebecka på msn. :D

Å jag bara ler..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar