söndag 26 juli 2009

En väldigt jobbig vecka

Faktiskt så orkar jag inte gå genom sista dagarna, men jobbigt har det varit.
Det är ingen större fara med mig, men besviken är jag ännu. Men, skit i det.
Lagt kort ligger.
Nog om det.

Vad gäller mitt dejtande, så har jag idag kommit till vissa beslut & de berörda har blivit underrättade. Låter väldigt dramatiskt. Det är det inte, men jag har gjort två personer mer eller mindre ledsna idag.
Okej, jag märker att jag måste uppdatera lite.. På mitt arbete levereras frukt & grönt ibland av en mycket trevlig man. Vi har flirtat ett bra tag, faktiskt sen det va snö. Aldrig kommit till skott att göra nåt mer åt det. I onsdags när grönsakerna kom, såg jag att det va han på en gång. :D
Jag & Affi stod ute & rökte & hon pep in rätt fort. Tack kompis! Haha..
Han talade om att han tänkt på mig under semestern & jag fick allt säga att jag tänkt lite på honom också..
Jag hade lite bråttom in i köket & väldigt snart bestämdes det att vi skulle ta en fika vid tillfälle.

Kvällen efter ringde han & vi pratade en stund. Han föreslog en bio på söndagkväll. Jag protesterade, då jag tycker att bio på en första dejt är inge bra.
Föreslog en sväng på stan på lördagsförkvällen. Detta bestämdes fort & vi la på med ett leende. :)

Fredagkväll var jag ut på stan med en polare & hade en riktigt trevlig kväll!! Gott & dricka & bra musik att dansa till.
Hemma sent, men hemskt nöjd med kvällen!

Lördag gick mest åt till att återhämta.. *suck*
Pratade med Gbg ett gäng gånger, & då jag va lite häng över & tokhungrig blev det en hel del mat-porr. Ett gemensamt nöje vi har! Herregud va massa gott det finns att prata om.. :P

På med kaffet, in & duscha & iväg å hämta en pizza. Den halvan satt fint!
Okej, denna mannen får nog tusan slippa ett ort-namn. Han heter Thomas.
Thomas ringde & vi bestämde att vi skulle ses kl18 på stan. Fixade till mig & iväg med bussen. Var inte helt ärlig med varken Gbg eller Jens vad gällde att det var en dejt. Min tanke var att jag inte behövde säga nåt om det inte skulle funkat. Fegt, fine.. men ändå.

När vi möttes på stan, kom handskakningarna direkt. Precis samma som varje gång vi träffas på jobbet. Även nu känner jag allt av det.. *fniss*

Blev en mycket trevlig kväll!! Satt & hängde på ställe nr1, vidare till nr2 & nr3. Lite käk & tillbaka till nr2. Ställe nr4 blev det också & jodå, några kramar blev det visst. Dock inget mera!! ;)
Vi har pratat genom det här med barn (såklart), jag måste ju veta hur han tycker. Han är ändå 43 & har två vuxna barn.

Vid 02 stod vi å väntade på min buss (nej, det var inte aktuellt med sova-över), den drog bara förbi & var tok-knökad.. Blev bulle hem för mig.

Pratade i telefon med kompisen Kristian i Sthlm till 04 & la mig med ett stort leende på läpparna.

Ett par skitjobbiga dagar nu i veckan, men en för jäkla härlig helg!!

Söndag vaknade jag & var allmänt pigg. Gött..
Ljummade här hemma & på kvällen kom Rebecka & utfodrade mig med pizza. Igen..? Japp. igen..
Ett par rundor Yatsy & sen i säng. Givetvis efter samtal med Thomas..

Å vad gäller Gbg & Jens, så är båda underrättade om att jag var på dejt & att det kändes finfint. Dvs, vi kommer absolut träffas igen. På tisdag, faktiskt. :D :D :D

Båda två har fått beskedet att jag inte är intresserad. Gbg & jag har blivit himla goa vänner & kommer fortsätta ha kontakt. Varken han eller jag är intresserad av att bryta. Däremot kommer vi gissningsvis inte ses nåt mer & samtalsämnena kommer justeras lite. Vad gäller Jens.. så finns det inte någon anledning till att behålla kontakten. Han gör bäst i att försöka finna en kvinna på hemmaplan.

Tja.. det var väl allt..?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar