onsdag 1 juli 2009

Funderar på det här med Sthlm..

Ärligt talat så vet jag inte om jag gör rätt som ger mig på det här..
Han har ganska nyligen dumpat exet & det i sig är väl inget. Det är inget jag tänker på, men i kombination med att hans dotter är sjuk så. Jag vet inte.

Pratade med jobbisen som parat ihop oss igår. Tydligen är han nästan i extas över vår lilla kontakt & det tycker jag är lite mycket. Vi har ändå bara smsat ett par dagar & inte ens pratat i telefon.
Även om han är på väg att ringa om en stund. :D

Känns som om han skulle kunna hänga upp lite väl mycket på detta.. Om det mesta annat är galet & ledsamt & det dyker upp en liten positiv grej (vår kontakt) så blir det kanske att all energi riktas dit. Jag vet inte..

Samtidigt så tycker jag att om han inte alls var öppen för en ny kontakt, så borde väl han själv sagt ifrån.
Att hans energi måste gå åt till dottern nu & inte leta ny flamma..
Är det jag som ska ha dom här tankarna..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar