torsdag 16 juli 2009

Ledig dag

Den här veckan har inte hänt så mycket.. Känner mig lite uttråkad & har gjort några dagar. Kan inte riktigt sätta fingret på det, men har mina aningar.

Känns som det mest positiva som hänt sista dagarna är att jag idag har rensat handfatsavloppet. Det behövdes. Städat av & funderar på att duscha, fixa till mig & sen gå in till stan. Ska hämta både linser & pass.

Jobbet funkar bra, även om det är för jävla trist & va tillbaka. Vi har för lite å göra på jobbet nu. Har en sommarpraktikant & det gör att vi är en mer & delar på jobbet. Inte helt kul. Går inte att städa hela dagarna.

Rebecka är mycket piggare & flyttade hem igår. Tessie flyttar hem till Norra imorgon. En tung känsla i magen, får jag erkänna. Men, det var tillfälligt & all tid med henne är en hjärtlig bonus. *ler lite*

Lite uppdatering vad gäller männen..
I förrgår hörde Växjö av sig för att be om ursäkt för sitt jävligt ohyfsade beteende. Lite mail fram & tillbaka, sen letade jag upp hans nummer på Eniro & ringde upp, bara för att skälla live. Sicken härlig röst.. Inte undra på att han har varit radiopratare.
La på med tanken på att inte höras igen. Igår smsade jag & vi pratade sen några timmar. Grejen som stört mig sen han slutade höra av sig, är att vi synkade så himla fint. Visst, händer då & då att det gör det med någon annan också, men det är Växjö & en man från i höstas som verkligen fastnat direkt från början.
Herregud.. inte fan vet jag.
Så jävla less.

Talade om för Gbg igår att han är verkligen den ende vettige jag dejtat på länge, där vi funkar på ALLA plan. Men.. som det verkar nu är inte heller han rätt för mig.
Han bjöd ner mig till Gbg i helgen, men nä! Jag jobbar ju. Jävla skitjävlar.

Jag har iaf bestämt mig för att inte knyta några nya kontakter på dejting-sidan, utan kolla upp dom jag har msn-kontakt med nu.
Där ingår herr Gemla. Pratade i telefon i måndags för första gången & där är det absolut humorn som förenar. Satan, va kul han är & prata med! Vi pratade om att ses idag, men han åkte på att jobba.

Som sagt, rätt less just nu. Ska det va så satans svårt att träffa en man i närheten? Nånstans mellan 28-40 år som önskar bilda familj så småningom. INTE NU, alltså. Sen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar