tisdag 7 juli 2009

En dag i kärlekens tecken

Igår var det en väldigt intensiv dag! Åkte till Vittaryd på morgonen, fick kladdkaka & grädde med hallonsmak. Det var som vanligt riktigt gott när syrran fixat!
Rebecka kvistade vidare till Strömsnäs. Jag & familjen Vittaryd åkte till floristen. Mötet tog två timmar, men nu är också alla blommor bestämda till BRÖLLOPET. :)

Hem till Vittaryd, Carro fixade käk medans jag & Nicke gjorde slutputse på bordsplaceringen.
Efter maten provade Carro klänningen. Himmel, så fin du blev, Carro.. Givetvis kom det en liten tår i ögonvrån. Sån är jag. Annie provade också sin, en liten prinsessa blev hon på en gång!

Iväg till frissan med Carro, Annie & Kristina. Mamma kom förbi & hämtade Edvin.
Tydligen skulle det inte göras en provsättning av frisyren utan bara prata om det. Underlättar säkert att Carro vet vad hon vill ha.

Därefter tog vi tjejer en fika på stan. Det gör vi av förklarliga skäl, aldrig!
Uppskattades mycket!!

Iväg till Vila där Kristina hittat en tärn-klänning. Hoppla, Annie kanske kan ha en likadan..? Tjejen i butiken var otroligt hjälpsam, för hon ringde dit deras sömmerska på 10 minuter. Det var väl inga pix & fixa in Annies klänning?! Jag bara myser!!! :D
Var kvar på Vila till 1845, då fick jag skjuts till mamma. Hängde där med henne & barnen.

Även jag hittade klänning igår. Den bara hängde där.. å va fin.
Jag fattar vad Carro & alla andra brudar säger när de vill ha klänningen på sig hela tiden, för så känner jag också nu. Hehe..
I love it..
Tipsat mamma om en klänning på samma ställe. Tror den blir kanon på henne, tillsammans med de bruna mocka-pumpsen. ;)

Rebecka hämtade sent, minns inte vad klockan var men hemma runt 00, tror jag.
Två rundor Yatsy & sen i säng.

Dessutom har det messats en del idag med diverse män. Just nu har jag mest sms-kontakt & ingen dejt inplanerad. En mysig snubbe är på semester denna veckan & kommer hem på måndag. Då blir det kaffe! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar